Locatie en Tijden

Waar kun je ons vinden en op welke tijden zijn we open???  Dit alles lees je hier

Financien

Lidmaatschap, inschrijven, kampen, wedstrijden.....Wat kost het allemaal en hoe zit dat???

Dat lees je hier

Contact

Heb je vragen aan de leiding of het bestuur, hoe neem ik contact op... dit alles lees je hier

De penningmeester is verantwoordelijk voor de inkomsten en uitgaven van de groep. De uitgaven van de groep (waaronder spelactiviteiten verzekeringen onderhoud enz.) worden bekostigd uit de contributies, giften en eventueel verworven fondsen. Hieronder een opsomming van de belangrijkste punten.

  • De contributie voor alle leden is per 1-1-2020 vastgesteld op 51 euro per kwartaal.
  • Het inschrijfgeld voor het lidmaatschap bedraagt 20 euro.
  • De contributie dient per automatische incasso te worden voldaan. Dit kan per kwartaal of per jaar.
  • Hiervoor dient u een machtiging af te geven en zal bij de eerste contributie factuur worden mee gezonden.
  • Bij betaling per jaar ontvangt u een korting van 17 euro op het jaar bedrag.
  • Voor weekendkampen en grotere kampen vragen wij een aparte bijdrage. Deze wordt per evenement anders vastgesteld en kan per incasso voldaan maar dat is niet verplicht.
  • Het lidmaatschap kan per 1ste van elke maand worden stopgezet.
  • De opzegtermijn bedraagt 1 maand.
  • Voor vragen over de contributie en de kamp bijdragen kunt u zich per mail richten tot de onze penningmeester.
  • Het email adres is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  

Voor 2020 zal omstreeks de onderstaande data de contributie worden geïncasseerd.  

  • 1e kwartaal omstreeks 24 januari
  • 2e kwartaal omstreeks 24 april
  • 3e kwartaal omstreeks 24 juli
  • 4e kwartaal omstreeks 24 oktober